吃喝玩樂

星期四, 9月 08, 2005

Blog Pet - Money

最近發現好多人都有養blogpet,所以就搵下有咩好blogpet可以養,在右方養了一隻叫「meromero park」(小水滴)的blogpet,想推薦俾大家養,牠是靠你的blog內新文章(RSS)作為食物飼養,只要你定期寫blog,牠就會長大,甚至學講說話!牠會學講你blog裡的字。
有興趣的可以到meromero park的主頁去申請,在e小va的網頁有更簡單教學及更詳細說明。
如果擔心睇唔明日文,可以用excite所提供的日文翻譯成中文連結。
但有一點是需要注意,小水滴係需要RSS去飼養,不然牠就不會長大同說話喇。而使用的blogger的網友就沒有支援RSS,因此,像我使用blogger的,需要RSS的網友,可到FeedBurner申請。
我的寵物「money」的ID係 2-114-363 ,申請完記得add我做朋友!

標籤:

0個留言

發佈留言按此留言